Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Browsing by Author Сорокіна Г. В.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 25
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2020
Вторинний аналіз даних: огляд ресурсів
Бєлікова Ю. В.
;
Сорокіна Г. В.
2020
Елементи картини світу студентської молоді крізь призму мемів
Старкова Г. В.
;
Сорокіна Г. В.
2022
Застосування теорії спіралі мовчання для аналізу українського медіапростору
Сорокіна Г. В.
2018
Комунікативне повідомлення в контексті конструювання соціальної реальності
Сорокіна Г. В.
2020
Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальності
Сорокіна Г. В.
2018
Масова комунікація та інформація: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Сорокіна Г. В.
2022
Масова комунікація та інформація: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівня
Сорокіна Г. В.
2022
Масова комунікація та інформація: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня
Сорокіна Г. В.
2017
Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами
Сорокіна Г. В.
2022
Музика як вид соціальної комунікації
Сорокіна Г. В.
;
Сахань Д. М.
2021
Основи інфотейнменту : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Сорокіна Г. В.
2020
Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламі
Сорокіна Г. В.
;
Шершень В. В.
2023
Особливості використання фірмового стилю для закладів освіти
Сорокіна Г. В.
;
Мальцева М. А.
2023
Особливості побудови внутрішньої комунікації у роздрібній торгівлі
Пластовець А. О.
;
Сорокіна Г. В.
2016
Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу
Сорокіна Г. В.
2015
Практикум з навчальної дисципліни "Філософія" для студентів усіх галузей знань усіх форм навчання
Кузь О. М.
;
Потоцька Ю. І.
;
Жеребятнікова І. В.
;
Коннова Н. О.
;
Коротков Д. С.
;
Косова Ю. В.
;
Сорокіна Г. В.
2022
Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликах
Бейгель М. Б.
;
Сорокіна Г. В.
2020
Реклама та суспільство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Сорокіна Г. В.
2017
Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)
Сорокіна Г. В.
2021
Роль інфлюенсерів в управлінні комунікаційним процесом
Сорокіна Г. В.
;
Зінкевич А. І.