Browsing by Author Пономаренко А. А.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Marketing Research and Marketing Planning at Macro and Micro LevelsLisna I. F.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.
2018Marketing research and marketing planning at macro and micro levelsLisna I. F.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.
2017The methodical approach to determine the feasibility of utility tariffs for heat and water supply at the macroeconomic levelBril M. S.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Lesnaya I. F.; Morozova N. L.; Бріль М. С.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Морозова Н. Л.; Бриль М. С.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.; Лесная И. Ф.
2017The methodical approach to determine the feasibility of utility tariffs for heat and water supply at the macroeconomic levelBril M. S.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Lesnaya I. F.; Morozova N. L.; Бріль М. С.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Морозова Н. Л.; Бриль М. С.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.; Лесная И. Ф.
2015Дослідження маркетингу партнерських відносин в трансформаційній економіціКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Koval T. O.; Pоnomarenko O. O.
2008Економіко-статистична діагностика підприємства. Конспект лекційКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.
2016Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2013Интеллектуальный потенциал общества знанийПономаренко А. А.; Шифрина Н. И.; Пономаренко О. О.; Шифріна Н. І.; Ponomarenko O. O.; Shifrina N. I.
2014Кластерний підхід до дослідження інфляційних процесів на регіональному рівніПономаренко О. О.; Лосева О. Г.; Пономаренко А. А.; Ponomarenko O. O.; Loseva O. H.
2013Немонетарні показники інфляції: вагомість, зв'язок та місце у класифікаціїЛосева О. Г.; Пономаренко О. О.; Пономаренко А. А.; Loseva O. H.; Ponomarenko O. O.
2018Особливості впливу держави на розвиток бізнес сектора в УкраїніЛісна І. Ф.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пономаренко А. А.; Lisna I. F.; Ponomarenko O. O.
2018Особливості впливу держави на розвиток бізнес сектора в УкраїніЛісна І. Ф.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пономаренко А. А.; Lisna I. F.; Ponomarenko O. O.
2016Оцінка ефективності найманої праці на макро- і мікроекономічному рівняхМащенко М. А.; Пономаренко О. О.; Мащенко М. А.; Пономаренко А. А.; Mashchenko M. A.; Ponomarenko O. O.
2014Проблеми фінансового регулювання економіки України в умовах нестабільного ринкового середовища та шляхи їх вирішенняПономаренко О. О.; Шифріна Н. І.; Пономаренко А. А.; Шифрина Н. И.; Ponomarenko O. O.; Shifrina N. I.
2017Пріоритети розвитку мотивації найманої праці на макро та мікроекономічному рівні в умовах реформування економіки УкраїниПономаренко О. О.; Ведмідь К. В.; Пономаренко А. А.; Ведмидь Е. В.; Ponomarenko O. O.; Vedmid K. V.
2017Роль інтелектуального капіталу на підприємствах в сучасних умовах макроекономічного розвиткуЛісна І. Ф.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пономаренко А. А.; Lisna I. F.; Ponomarenko O. O.
2013Соціальні функції державних органів владиПономаренко О. О.; Пєнцова А. Г.; Мордовець А. В.; Пономаренко А. А.; Пенцова А. Г.; Мордовец А. В.; Pоnomarenko O. O.; Pentsova A. G.; Mordovets A. V.
2017Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.