Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Browsing by Author Небилиця О. А.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 23
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2018
АВС-XYZ аналіз як засіб управління асортиментною політикою підприємства
Небилиця О. А.
;
Різанов В. В.
;
Небылица Е. А.
;
Ризанов В. В.
;
Nebylitsia О. А.
;
Rizanov V. V.
2022
Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Ястремська О. М.
;
Мартиненко М. В.
;
Небилиця О. А.
2022
Комплексний тренінг. Методичні рекомендації до проведення для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Пасько М. І.
;
Велика О. Ю.
;
Небилиця О. А.
2015
Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"
Тімонін О. М.
;
Небилиця О. А.
;
Тимонин А. М.
;
Небылица Е. А.
;
Timonin O. M.
;
Nebylitsia О. А.
2018
Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Тімонін О. М.
;
Небилиця О. А.
;
Демченко Г. В.
;
Тимонин А. М.
;
Небылица Е. А.
;
Демченко А. В.
;
Timonin O. M.
;
Nebylitsia О. А.
;
Demchenko G. V.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2023
Менеджмент якості: : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Небилиця О. А.
2014
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обучения
Тімонін О. М.
;
Небилиця О. А.
;
Тимонин А. М.
;
Небылица Е. А.
;
Timonin O. M.
;
Nebylitsia О. А.
2022
Методичне забезпечення розвитку персоналу як запорука конкурентноспроможності підприємства
Небилиця О. А.
;
Мамедова А. К.
2022
Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану
Небилиця О. А.
2020
Особливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандемії
Небилиця О. А.
2022
Підприємництво в онлайн-середовищі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2021
Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесу
Новікова М. М.
;
Небилиця О. А.
2014
Сучасні особливості інтернет-брендингу в Україні
Небилиця О. А.
;
Тімонін К. О.
;
Небылица Е. А.
;
Тимонин К. А.
;
Nebylitsia О. А.
;
Timonin K. O.
2018
Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринках
Птащенко О. В.
;
Небилиця О. А.
;
Брусніцина Д. Е.
2021
Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах
Небилиця О. А.
;
Шумакова Я. О.
2021
Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємства
Небилиця О. А.
;
Бондаренко К. С.