Просмотр собрания по группе - Авторы Ларіна К. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 16 из 16
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в УкраїніЛаріна К. В.; Чернишова А. А.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендівЛаріна К. В.
2023Глобальні тренди digital-маркетингуЛаріна К. В.; Ткаченко Т. А.
2020Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2021Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.; Демченко Г. В.
2023Маркетинг у соціальних мережах: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2022Особливості використання соціальних медіа в умовах війни в УкраїніЛаріна К. В.
2021Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандеміїЛаріна К. В.; Баталічева Н. О.
2021Перспективи розвитку event ринку в умовах пандеміїЛаріна К. В.
2023Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війниЛаріна К. В.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" денної форми навчанняТімонін О. М.; Ларіна К. В.; Тимонин А. М.; Ларина Е. В.; Timonin O. M.; Larina K. V.
2020Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесуЛаріна К. В.
2023Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економікиЛаріна К. В.; Троценко К. Ю.
2008Управління технічним переозброєнням підприємства на основі концепції маркетингуЛаріна К. В.; Ларина Е. В.; Larina K. V.