Просмотр собрания по группе - Авторы Polyakova Y. O.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 34 из 34 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Оцінка результативності ЗЕД підприємства на засадах системи збалансованих показниківПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Принципи формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2ВПолякова Я. О.; Надеіна М. В.; Полякова Я. А.; Надеина М. В.; Polyakova Y. O.; Nadeina M. V.
2014Принципы функционирования передаточного механизма кредитно-денежной системы в международном бизнесеПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2005Принятие стратегических решений в условиях переходной экономики с помощью матрицы SWOT-анализаПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2018Систематизація концептуальних моделей формування збалансованої системи показників у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваПолякова Я. О.; Язєва А. С.; Полякова Я. А.; Язева А. С.; Polyakova Y. O.
2006Системное моделирование процесса выбора стратегических альтернатив развития предприятия в сфере международного бизнесаПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2018Современные направления обеспечения устойчивого развития персонала в сфере внешнеэкономической деятельностиПолякова Я. А.; Бондаренко Л. Н.; Полякова Я. О.; Бондаренко Л. М.; Polyakova Y. O.; Bondarenko L. M.
2019Стратегічне управління: практикум для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Сучасні тенденції розвитку ринку електронної комерції в УкраїніПолякова Я. А.; Соломіна Д. С.; Полякова Я. О.; Соломина Д. С.; Polyakova Y. O.; Solomina D. S.
2018Трансформація теоретичної сутності поняття конкуренціїПолякова Я. О.; Саладовникова М. С.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Формалізація процесу вибору стратегічних альтернатив зовнішньоекономічної діяльності підприємстваПолякова Я. О.; Копендаха А. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2012Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятияПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2012Формування рекламного бюджету підприємства в процесі маркетингових комунікаційПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2017Формування інформаційних систем забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльностіПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.