Просмотр собрания по группе - Авторы Проскурніна Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 9 по 28 из 52 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Recommendations for the formation of personal educational systems for studentsProskurnina N. V.; Проскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.
2018Strategic directions of development of foreign economic activity of ukrainian enterprises in the world marketVovk V.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K.; Вовк В. А.; Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.
2020Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.; Шталь Т. В.
2019Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інноваційПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.
2018Аналітичний огляд напрямків та тенденцій розвитку глобальних ланцюгів постачань у світовій економіціПроскурніна Н. В.; Вовк В. А.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Vovk V. A.
2022Аналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки УкраїниПроскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Козуб В. О.
2019Використання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Макарова Д. С.
2021Вступ до фаху : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняПроскурніна Н. В.; Белявцева В. В.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2021Економіка зарубіжних країн : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» першого (бакалаврського) рівняПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.
2021Економічна діагностика як інструмент регулювання регіонального ринку споживчих товарівПроскурніна Н. В.; Белявцева В. В.; Гусакова О. О.
2019Етапи і принципи формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємстваПроскурніна Н. В.; Маліка А. В.
2021Комплексний консультаційний проєкт. Методичні рекомендації до виконання для студентів спеціальності 051 "Економіка" освітньо-професійної програми "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняБестужева С. В.; Проскурніна Н. В.; Козуб В. О.
2020Концептуальний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2019Концепція трансформування функцій маркетингу на засадах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2020Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»Проскурніна Н. В.; Єресько Д. О.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівняПіддубна Л. І.; Проскурніна Н. В.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівняПроскурніна Н. В.; Чернуха Т. С.