Просмотр собрания по группе - Авторы Проскурніна Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 41 по 52 из 52 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Світове господарство і міжнародні економічні відносиниБестужева С. В.; Козуб В. О.; Проскурніна Н. В.; Вовк В. А.; Доброскок Ю. Б.; Ставерська Т. О.
2018Тенденції структурних динамічних змін роздрібної торгівліШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2013ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛІНГУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2020Трансформація бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізаціїПроскурніна Н. В.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Грида М. О.
2023Цифрова економіка та технологічні тренди: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівняПроскурніна Н. В.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2020Штучний інтелект у маркетинговій діяльностіПроскурніна Н. В.
2020Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2023Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівняПроскурніна Н. В.