Просмотр собрания по группе - Тема Internet

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 9 по 28 из 30 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Social networks as a tool for etrepreneurship in the conditions of the economy of impressionsIastremska O.; Nebylytsia H.
2023Social networks as a tool for etrepreneurship in the conditions of the economy of impressionsIastremska O.; Nebylytsia H.
2022The Internet As an Educational and Communicative Environment for Student YouthAgalarova K.; Sorokina H.; Uhrimova I.; Kozlova O.; Sutula O.; Turuta O.
2022The internet as an educational and communicative environment for student youthAgalarova K.; Sorokina H.; Uhrimova l.; Kozlova O.; Sutula O.; Turuta O.
2014Аналіз методів інформаційного пошуку в мережі інтернетПарфьонов Ю. Е.; Морозов О. І.; Parfonov Y. E.; Morozov O. I.
2018Визначення методів та засобів для уніфікації процесу розробки веб-ресурсів малого підприємстваАлексієв В. О.; Горяінов В. М.; Алексеев В. О.; Горяинов В. Н.; Aleksiyev V. O.; Horiainov V. M.
2018Дослідження архітектури веб-рішень для реалізації сервісних контрактів автомобільної компаніїАлексієв В. О.; Цемма Д. О.; Алексеев В. О.; Цемма Д. А.; Aleksiyev V. O.; Tsemma D.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2013Исследование факторов,определяющих тенденции развития интернет-технологий в маркетингеХолодный Г. А.; Родионов С. А.
2015Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Принципи проектування баз даних та баз знань" для студентів напряму підготовки 6.051501 "Видавничо-поліграфічна справа" всіх форм навчанняПандорін О. К.; Пандорин А. К.; Pandorin O. K.
2016Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в управлінні" для студентів напряму підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика" всіх форм навчанняЯценко Р. М.; Коваленко К. С.; Яценко Р. Н.; Коваленко Е. С.; Yatsenko R. M.; Kovalenko K. S.
2014Методичні рекомендації щодо створення Інтернет-опитуванняГорленко В. Г.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інформатика" для студентів галузей знань 0305 "Економіка та підприємництво", 0306 "Менеджмент і адміністрування",1401 "Сфера обслуговування" всіх форм навчанняСтепанов В. П.; Тесленко О. В.; Затхей В. А.; Stepanov V. P.; Teslenko O. V.; Zatkhei V. A.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2018Сучасні інформаційні системи і технології: робоча програма для студентів галузі знань 29 "Міжнародні відносини" першого (бакалаврського) рівняУдовенко С. Г.; Тесленко О. В.; Бринза Н. О.; Брынза Н. А.; Udovenko S. G.; Teslenko O. V.; Brynza N. O.
2017Умови формування та важелі регулювання «нової економіки» як сучасного феноменаГончарова С. Ю.; Буряк І. В.; Гончарова С. Ю.; Буряк И. В.; Goncharova S. Y.; Buriak I. V.
2014Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваТкач В. Ю.; Tkach V. Y.
2011Інтернет – сучасне та майбутнє В2В-маркетингуБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.