Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема Internet
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 9 по 28 из 30
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2023
Social networks as a tool for etrepreneurship in the conditions of the economy of impressions
Iastremska O.
;
Nebylytsia H.
2023
Social networks as a tool for etrepreneurship in the conditions of the economy of impressions
Iastremska O.
;
Nebylytsia H.
2022
The Internet As an Educational and Communicative Environment for Student Youth
Agalarova K.
;
Sorokina H.
;
Uhrimova I.
;
Kozlova O.
;
Sutula O.
;
Turuta O.
2022
The internet as an educational and communicative environment for student youth
Agalarova K.
;
Sorokina H.
;
Uhrimova l.
;
Kozlova O.
;
Sutula O.
;
Turuta O.
2014
Аналіз методів інформаційного пошуку в мережі інтернет
Парфьонов Ю. Е.
;
Морозов О. І.
;
Parfonov Y. E.
;
Morozov O. I.
2018
Визначення методів та засобів для уніфікації процесу розробки веб-ресурсів малого підприємства
Алексієв В. О.
;
Горяінов В. М.
;
Алексеев В. О.
;
Горяинов В. Н.
;
Aleksiyev V. O.
;
Horiainov V. M.
2018
Дослідження архітектури веб-рішень для реалізації сервісних контрактів автомобільної компанії
Алексієв В. О.
;
Цемма Д. О.
;
Алексеев В. О.
;
Цемма Д. А.
;
Aleksiyev V. O.
;
Tsemma D.
2018
Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Яценко Р. М.
;
Яценко Р. Н.
;
Yatsenko R.
2013
Исследование факторов,определяющих тенденции развития интернет-технологий в маркетинге
Холодный Г. А.
;
Родионов С. А.
2015
Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Принципи проектування баз даних та баз знань" для студентів напряму підготовки 6.051501 "Видавничо-поліграфічна справа" всіх форм навчання
Пандорін О. К.
;
Пандорин А. К.
;
Pandorin O. K.
2016
Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в управлінні" для студентів напряму підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика" всіх форм навчання
Яценко Р. М.
;
Коваленко К. С.
;
Яценко Р. Н.
;
Коваленко Е. С.
;
Yatsenko R. M.
;
Kovalenko K. S.
2014
Методичні рекомендації щодо створення Інтернет-опитування
Горленко В. Г.
2018
Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутнього
Демченко Г. В.
;
Демченко А. В.
;
Demchenko G. V.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання
Яценко Р. М.
;
Яценко Р. Н.
;
Yatsenko R.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Інформатика" для студентів галузей знань 0305 "Економіка та підприємництво", 0306 "Менеджмент і адміністрування",1401 "Сфера обслуговування" всіх форм навчання
Степанов В. П.
;
Тесленко О. В.
;
Затхей В. А.
;
Stepanov V. P.
;
Teslenko O. V.
;
Zatkhei V. A.
2014
Сучасні особливості інтернет-брендингу в Україні
Небилиця О. А.
;
Тімонін К. О.
;
Небылица Е. А.
;
Тимонин К. А.
;
Nebylitsia О. А.
;
Timonin K. O.
2018
Сучасні інформаційні системи і технології: робоча програма для студентів галузі знань 29 "Міжнародні відносини" першого (бакалаврського) рівня
Удовенко С. Г.
;
Тесленко О. В.
;
Бринза Н. О.
;
Брынза Н. А.
;
Udovenko S. G.
;
Teslenko O. V.
;
Brynza N. O.
2017
Умови формування та важелі регулювання «нової економіки» як сучасного феномена
Гончарова С. Ю.
;
Буряк І. В.
;
Гончарова С. Ю.
;
Буряк И. В.
;
Goncharova S. Y.
;
Buriak I. V.
2014
Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Ткач В. Ю.
;
Tkach V. Y.
2011
Інтернет – сучасне та майбутнє В2В-маркетингу
Борисенко М. А.
;
Borysenkо М. A.